Jeges bemelegítés

Milyen hatása van a jégnek a teljesítményedre?

Milyen hatása van a jégnek a teljesítményedre?

Azok a tapasztalt futók, akik meleg, párás időben combhajlító és combfeszítő izmaikra hűtőgéles zacskót helyeztek 30 percre, átlagban 85 mp-cel gyorsabban futották le az 5K-s távot, mint jegelés nélkül. „Az előhűtés tompította a hő miatti megterhelés negatív hatásait, a futók így erőteljesebben mozogtak, különösen az utolsó kilométeren” – magyarázza a tanulmány közreadója, dr. Carla Randall.

Próbáld ki: szivacsos kötszer és ragasztószalag segítségével erősítsd magadra a hűtőgéllel teli zacskókat, vagy használj jégtartó zsebekkel felszerelt kompressziós futónadrágot.

Olvasd el ezt is!
5 erősítő gyakorlat, amikkel több zsírt égethetsz futás közben

Ha többet szeretnél kihozni a futásaidból, érdemes erősítened is! Ha erősebbé válsz, gyorsabb és kitartóbb leszel, ráadásul csökken az esélyed a sérülésekre is.

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

Így készíts tökéletesen pulykasültet! + ITT a titkos fűszerkeverék receptünk!

Egy egész magazint szenteltek a pulykahúsnak, melyet akár INGYEN letölthetsz INNEN!

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft