Így hozd ki magadból a maximumot a nyári hőségben is

Végre itt az igazi nyár, ami azt jelenti, hogy mostantól kezdve hőségben futunk. De, vajon hogyan hozhatod ki ilyenkor is magadból a maximumot?

Végre itt az igazi nyár, ami azt jelenti, hogy mostantól kezdve hőségben futunk. De, vajon hogyan hozhatod ki ilyenkor is magadból a maximumot?

  1. Sok futó csak arra koncentrál, hogy minél nagyobb távokat fusson, és a tempó másodlagos szerepet kap. Ha nem szeretsz a nagy melegben futni, használd a nyarat a gyorsító edzésekre. Heti két hosszabb futást cserélj le rövidebb, gyorsító edzésekre, mert ha a melegben bírod, akkor az ősz beköszöntével hihetetlenül jó formában leszel. Ráadásul egy gyorsító edzés alkalmával sokkal rövidebb időt kell a forró szabadban eltöltened.

  2. A nyár remek alkalom arra, hogy erősíts. Azaz, hogy kinti futás helyett inkább klímás edzőterembe járj, és nagyobb hangsúlyt fektess az izmaidra. Ezzel egy nagyon jó alapot adsz az őszi versenyszezonra, és a testednek is kell egy kis változatosság. Persze ez nem azt jelenti, hogy felejtsd el a futást, csak csökkentsd le az alkalmak számát!

  3. Ha nem szeretnéd elhanyagolni a futást nyáron sem, de könnyen ellustulsz a vakáció szezonban, akkor nevezz be minden hónapra egy versenyre. Akár külföldön is, ha épp olyan helyre mész nyaralni! Így biztosan nem lébecolod el.

Szép nyarat kívánunk!

Olvasd el ezt is!
A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft