Hogyan szeresd meg a tested és a futást egyszerre?

Ha valaki elkezd futni, mindig ugyanazokat a tanácsokat hallja: „vegyél magadnak új futóruhákat” „keress egy futópartnert” és hasonlók. Tudjuk, hogy sokaknak ez már a könyökén jön ki, ezért most olyan új és más tanácsokat szedtünk össze, ami által tényleg rákattansz majd erre a sportra, és még a testedet is megszereted!

Ha valaki elkezd futni, mindig ugyanazokat a tanácsokat hallja: „vegyél magadnak új futóruhákat” „keress egy futópartnert” és hasonlók. Tudjuk, hogy sokaknak ez már a könyökén jön ki, ezért most olyan új és más tanácsokat szedtünk össze, ami által tényleg rákattansz majd erre a sportra, és még a testedet is megszereted!

1) Ne azért fuss, hogy fogyj!
Az úgyis jön majd magától! Sokan csak és kizárólag azért kezdenek el futni, mert szeretnének ledobni pár kilót, viszont ezzel elvonod a figyelmet a futás öröméről. Ráadásul, ha kihagyod, akkor rosszul érzed magad, hogy ma sem égettél el 300 kalóriát. Ha nagyon muszáj, más célokat tűzz ki: tempó vagy táv javítást, és figyeld meg alaposan a tested, ahogy sport közben mozog. Milyen csodálatos, ahogy ezt véghez viszi, ugye?




2) Éld meg a futásokat!
Ahogy minden más sport, úgy a futás hatására is endorfin szabadul fel a testedben, amitől 100%, hogy jobban érzed magad. Teljesen feltölt, és egy eufórikus állapotba kerülhetsz. Ennek az a kulcsa, hogy az első alkalmakkal ne foglalkozz semmivel, hogy mennyit, mikor, milyen gyorsan futsz. Csak élvezd az élményt, a tájat, és hogy sportolhatsz!




3) Készíts egy ütős zenelistát!
A zene az egyik legjobb motivátor. Ha nélküle nem megy, készíts legalább egy 10 számból álló tracklistet, amin csak olyan dalok vannak, amiket imádsz, felpörgetnek, és amiktől legszívesebben táncra perdülnél bárhol-bármikor! Ilyenkor úgy érzed, bármire képes vagy, a tested fantasztikus, és ez hatalmas önbizalmat ad!


Akkor is edzened kellene, ha nincs kedved?

Minden sportoló ember életében eljön a pont, amikor a háta közepére sem kívánja a mozgást. Egy új kutatás szerint viszont pontosan ilyenkor nem érdemes kihagynod a sportolást!

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft