Így küzdj meg a fallal

A futók egyik legnagyobb ellensége a fal. Szakrétők szerint az izmok fáradása okozza a nehézláb-érzést, mivel teljesen kiürülnek a szervezet glikogénraktárai.

A futók egyik legnagyobb ellensége a fal. Szakrétők szerint az izmok fáradása okozza a nehézláb-érzést, mivel teljesen kiürülnek a szervezet glikogénraktárai.


Egy újabb megközelítés szerint azonban az agy is szerepet játszik a jelenség kialakulásában, hiszen ő adja a parancsot a testnek, amikor úgy érzi, túl messzire mentél.
Akárhogy is legyen, megmutatjuk, hogyan küzdhetsz ellene:
1. Tereld el a figyelmed: ha a környezetre, szurkolókra koncentrálsz, gyorsan túllendülsz a falon.
2. Győzd le mentálsian: a pozitív gondolatok, mantrák sokat segíthetnek azon, hogy elkerüld a fallal való találkozást. Verseny előtt végezz néhány vizualizációs gyakorlatot, például képzeld el, hogyan lendülsz túl a nehzéségeken.
3. Nézz szembe a valósággal: igyál pár korty sportitalt, vagy keress egy futótársat, aki a legnehezbb helyzetekben is motivál.

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Zsíros ételek, amikből többet kéne enned a dietetikusok szerint

Nem kell félned a zsírtól, hiszen ez az a makrotápanyag, ami sokáig eltelít, ráadásul a szívednek és az agyadnak is jót tesz.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft