A sikeres futók újabb szokásai

Kövesd a tippjeiket, hogy te is közéjük tartozhass!

Kövesd a tippjeiket, hogy te is közéjük tartozhass!


1. Több tempóban futnak
A lassú futások segítenek fenntartani a fittséged és állóképességed, a gyorsabb futások, vagy a hegymenet pedig erősít és élvezetesebbé teheti az edzést.
2. Hagynak időt a regenerációra
A regeneráció során segítesz a testednek, hogy feldolgozza az edzés során fellépő stresszt és persze a sérüléseket is megelőzheted. Ha nem tudsz leállni, akkor menj el úszni, bringázni vagy sétálni, de az alvás is fontos.
3. A minőség fontosabb a mennyiségnél
A több nem feltétlenül rossz, de nem mindig jobb. Az biztos, hogy a sok edzés és a hosszú futások okot adnak a büszkeségre, ugyanakkor fontos, hogy tisztában legyél a képességeiddel és azzal is, hogy nem sikerülhet minden egyszerre. Évente tűzz ki néhány fontosabb versenyt, de ne akard az összesen megdönteni a rekordodat.
A felkészülés során is figylej arra, hogy ne vidd túlzásba a hosszú futások számát. Ha nehezen megy a futás, vagy nem tudod tartani a tempót, esetleg edzés után több napig tart a regeneráció, akkor érdemes visszavenned.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft