A túledzés mentális jelei

Túl keményen nyomod? Tom Craggs edző elmondja, mik jelezhetik, ha többet futsz, mint kellene.

Túl keményen nyomod? Tom Craggs edző elmondja, mik jelezhetik, ha többet futsz, mint kellene.



A túledzés a testeden kívül az agyadra is kihat. Ha például gyakran ingadozik a hangulatod és érzékenyebb vagy, mint amilyen általában lennél, akkor valószínűleg túlpörgetted magad.
A másik fontos jelzés a motiváció hiánya. Ha már nem élvezed a futást, vagy megoldandó feladatként tekintesz az edzésre, érdemes visszavenned.
Nem tudsz koncentrálni? Ez is arra utal, hogy túl sokat futottál.
Folytatjuk azokkal a jelekkel, melyek az edzéseiden túl jelentkezhetnek.

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft