A túledzés mentális jelei

Túl keményen nyomod? Tom Craggs edző elmondja, mik jelezhetik, ha többet futsz, mint kellene.

Túl keményen nyomod? Tom Craggs edző elmondja, mik jelezhetik, ha többet futsz, mint kellene.



A túledzés a testeden kívül az agyadra is kihat. Ha például gyakran ingadozik a hangulatod és érzékenyebb vagy, mint amilyen általában lennél, akkor valószínűleg túlpörgetted magad.
A másik fontos jelzés a motiváció hiánya. Ha már nem élvezed a futást, vagy megoldandó feladatként tekintesz az edzésre, érdemes visszavenned.
Nem tudsz koncentrálni? Ez is arra utal, hogy túl sokat futottál.
Folytatjuk azokkal a jelekkel, melyek az edzéseiden túl jelentkezhetnek.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Zsíros ételek, amikből többet kéne enned a dietetikusok szerint

Nem kell félned a zsírtól, hiszen ez az a makrotápanyag, ami sokáig eltelít, ráadásul a szívednek és az agyadnak is jót tesz.

Miért fontos a core izmok erősítése?

Ha nem tudod, hogy mit takar a core izmok kifejezés vagy csak szeretnél jobb futóvá válni, ez a cikk neked szól:

Ez az egy dolog segíthet abban, hogy többet fuss

Gondolkodtál már azon, miért van az, hogy néha úgy tűnik, romlitt az állóképességed? Ebben közrejátszhat az alvás, a stressz, ugyanakkor a légzésnek is nagyon fontos szerepe van abban, hogy milyen az energiaszinted.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft