A túledzés jelei futás közben

Túl keményen nyomod? Tom Craggs edző elmondja, mik jelezhetik, ha többet futsz, mint kellene.

Túl keményen nyomod? Tom Craggs edző elmondja, mik jelezhetik, ha többet futsz, mint kellene.


A túledzés egyik jele, ha nem fejlődsz. Hiába emeled a távot és futsz hosszabb ideig, lassabban haladsz előre, mint korábban.
A folyamatos fájdalom is intő jel: ekkor érdemes átértékelned az edzésterved, hiszen sokkal nagyobb az esély arra, hogy lesérülj.
Az izmaid is elfáradnak és a regeneráció sem megy könnyen. Ha futás után napokig izomlázad van és ki kell hagynod néhány edzést, akkor is túlzásba estél.
Folytatjuk a mentális jelekkel.

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Zsíros ételek, amikből többet kéne enned a dietetikusok szerint

Nem kell félned a zsírtól, hiszen ez az a makrotápanyag, ami sokáig eltelít, ráadásul a szívednek és az agyadnak is jót tesz.

Miért fontos a core izmok erősítése?

Ha nem tudod, hogy mit takar a core izmok kifejezés vagy csak szeretnél jobb futóvá válni, ez a cikk neked szól:

Ez az egy dolog segíthet abban, hogy többet fuss

Gondolkodtál már azon, miért van az, hogy néha úgy tűnik, romlitt az állóképességed? Ebben közrejátszhat az alvás, a stressz, ugyanakkor a légzésnek is nagyon fontos szerepe van abban, hogy milyen az energiaszinted.

Érzetek játéka csupán?

Az ember nem gép. Test és lélek. Folyamatos interakciók sokasága éri a környezeti tényezők és a belső világ között. Ha fut, akkor is. Ezek a hatások akár észrevétlenül megnyugtatnak, akár figyelmeztetnek valamire, vagy éppen kizökkentenek az aktuális állapotból, egyszóval hatással vannak ránk.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft